Fwd: Call for Maverick language pack update testing

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Mar Dec 14 20:46:24 GMT 2010

2010/12/14 Daniel Șerbănescu <cyber19rider la gmail.com>:

> Mă voi ocupa eu de testarea lui Transmission ... dacă credeți că sunt
> alte priorități... puteți să-mi dați câteva sugestii

Ok, poate ar fi trebuit să fiu mai explicit (am primit și niște mesaje
în privat în legătură cu mesajul ăsta).

Urmează să se dea drumul la niște actualizări de traduceri efectuate
în Launchpad, dar care nu au apărut în aplicațiile instalate în Ubuntu
10.10.

Traducerile greșite pot face anumite aplicații să nu funcționeze
corect (s-a întâmplat acum vreo doi ani cu traducerea de Thunderbird
în Română), dar în Launchpad există traduceri corectate pentru o serie
de pachete. Pentru un echilibru între a nu strica cu traduceri greșite
noi aplicațiile care funcționau, și pentru a aduce corecturi din
Launchpad pentru traduceri vechi s-a decis să se facă o mică
verificare a traducerilor.

Instrucțiuni găsiți aici:
https://wiki.ubuntu.com/Translations/LanguagePackUpdatesQA

Pe scurt: trebuie să aveți activat maverick-proposed (vedeți aici
despre ce e vorba:
https://wiki.ubuntu.com/Translations/LanguagePackUpdatesQA) și să
testați rapid câteva aplicații principale (tot la pagina indicată
găsiți detalii despre care aplicații să le verificați).

---
Check all the Application/Places/System menu items
Start the file browser (Places>Home Folder). Check your home folder
location, the menu items and the side bar.
Start Evolution, and check the menus and user interface
Start the Web browser (Firefox): check out it starts, runs, its menus and help
Start System -> Admin -> Software Updates: check out it runs and has sensible UI
---

--
 .
..: Lucian