Iau o mică pauza

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Dum Aug 29 12:32:38 BST 2010

Mai devreme sau mai târziu acest moment vine pentru fiecare dintre noi.
Adi, în acea sâmbătă sunt liber (în mod normal) până pe la 17.00 și aș
fi onorat să te întâlnesc.
Eu voi continua cu traducerile și cu răspunsurile la mailurile sosite pe
adresa de contact, atât cât mă pricep.
Spor :)

În data de Du, 29-08-2010 la 14:01 +0300, Adi Roiban a scris: