Iau o mică pauza

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Aug 29 12:01:20 BST 2010

Salut,

Din păcate (sau din fericire pentru mine) în ultima vreme au fost destul
de ocupat cu alte activități ce nu țin de Ubuntu iar pe viitor nu știu
dacă voi mai avea timp de Ubuntu.

De aceea vă anunț că am luat o pauză.

Am șters de pe www.ubuntu.ro adresa mea pentru trimiterea de autocolante
și CD-uri.
În 4 Septembrie voi fi la București, iar dacă cineva dorește putem să ne
întâlnim să îi dau autocolante, CD-uri, tricouri și alte chestii ce țin
de Ubuntu pe care am tot zis că le trimit și nu le-am mai trimis.

Voi mai citi mail-urile de pe listă.

Dacă cineva dorește să se ofere drept contact pentru echipa Ubuntu
România, îl rog să mă contacteze. Îmi voi face timp pentru a-l ajuta să
preia această responsabilitate.

Spor!