[kiwilinux] Player Audio

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Aug 15 22:04:05 BST 2010

Scuze si mersi pt observatii,
am uitat sa pun documentul pe public inainte sa trimit linkul.
Rezultatul (ca la pollul pt video) il folosesc pentru a ajuta in decizia
playerului pus pe CDul Kiwi 10.08

La video e VLC, la audio ramane defaultul Rhythmbox, cu toate neajunsurile
lui.
Si doar unul dintr-o categorie, si din cauza spatiului limitat, dar mai ales
pentru a evita confuzii in randul utilizatorilor.