Re: Traducere Ubuntu în Română

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Mie Aug 4 14:45:49 BST 2010

2010/8/4 Stefan Sevastre <stefan.sevastre la gmail.com>:
> as putea intra si eu un echipa ubuntu?

Echipa Ubuntu România este formată din oameni care au contribuit și
contribuie în mod activ în dezvoltarea/traducerea/promovarea Ubuntu în
România.

Nu există drepturi deosebite care derivă din statutul de membru Ubuntu
România, ci mai degrabă responsabilități și satisfacții :)

Te rugăm să începi să aduci contribuții acolo unde te pricepi mai
bine. Dacă vei avea suficiente contribuții vei primi cu siguranță
statutul de membru :)

> pot ajuta mult la traduceri(asta nu inseamana ca stiu engleza)

Ți-am indicat o serie de programe ce ar trebui traduse. După ce apuci
să traduci ceva șiruri, contactează-ne să vedem cum te descurci.
Toți membrii echipei de traduceri Ubuntu România au greșit sau au
tradus fiecare în modul propriu la început. De asta a fost creeat
ghidul. Îți sugerez din nou să mai dai din când în când o privire
peste el.

> si voi folosi site-ul www.amazing-web.com pentru
> a promova Ubuntu .Dupa ce ma voi invata bine sa umblu cu Ubuntu voi face pe
> site o sectiune dedicata Asistentei Ubuntu , unde voi ajuta oamenii cu
> diferite probleme legate de Ubuntu,

Când vei face lucrurile astea dă un mesaj pe listă. Dacă conținutul va
fi adecvat, vei fi indexat pe http://planet.ubuntu.ro/

Așteptăm contribuțiile tale :)

 .
..: Lucian