Actualizare ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Apr 29 22:33:03 BST 2010

Salut,

Din păcate nu am avut foarte mult timp și nu am reușit să actualizez
foarte multe pagini de pe ubuntu.ro astfel încât să facă referire la
Ubuntu 10.04 și nu la 9.10.

Am tradus în mare prezentarea pentru 10.04. Sunteți invitați să aduceți
comentarii, capturi noi de ecran ... etc
http://www.ubuntu.ro/prezentare/10.04

Am dezactiva paginile cu Ubuntu pentru România și Kiwi pentru că erau
pentru versiunile vechi de Ubuntu.

La fel, legăturile către descarcă/obține Ubuntu le-am pus pe
http://www.ubuntu.com/getubuntu , pentru că încă nu avem conținut
actualizat în limba română.

Paginile nu sunt șterse... doar că nu mai sunt vizibile vizitatorilor.
De îndată ce vor fi actualizate, le vom publica.

Dacă doriți să ajutați la întreținerea site-ului www.ubuntu.ro vă rog să
dați un semn :)

Spor!

--