Traducere Ubuntu 10.04

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Apr 4 17:35:10 BST 2010

On Sun, 2010-04-04 at 09:05 -0700, vladi wrote:
> Salutare.
>
> Am incercat astazi sa mai traduc ceva in Launchpad (acum mi-am facut
> si eu putin timp) si am observat ca nu mai sunt in echipa de
> traducatori.
> Stiti ceva despre asta? Se indura careva sa ma treaca si pe mine pe
> lista?
> Multam fain tuturor

Salut,

Pentru a avea un control mai bun asupra calității am hotărât acum ceva
vreme să realizăm 2 echipe de traducere.
Una de revieweri și una de traducători.

De asemenea am hotărât că nici o traducere nu ajunge în Ubuntu fără a fi
verificate de o altă persoană. Inclusiv membri echipei de revieweri
trebuie să își marcheze traducere ca necesitând un review.

Rugămintea mea este să continui să adăugi sugestii iar când ești gata să
ceri un review pentru traducerile făcute.

Toate cele bune,