ubuntu.ro

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Mar Sep 29 20:02:13 BST 2009

Salut,
in primul imi cer scuze ca nu a fost anuntata mutarea server-ului, e
doar vina mea.
Insa in acelas timp nu-mi pot dedica atata timp in cat sa tin la
curent toata lumea despre ce si cum se intampla.

Situatia era asta,
eu m-am mutat la Sibiu si SBLug s-au oferit sa ne faca colocarea
server-ului baikonur la ei in ograda. Locul cel mai sigur e temporar
si server-ul va reveni inapoi in RoEdu.Net cu prima ocazie. Fiind tot
pe drumuri si fiind nevoit sa ma despart de una dintre uneltele mele
de munca importante: http://twitter.com/Suscov/status/4466263635
Nu-mi mai permiteam sa scriu articolele pe bloguri si etc.

Daca urmareste cineva ce scriu pe identi.ca sau twitter, va intelege
ca am circulat mult prea mult zilele astea incat sa am timp pentru
explicatii de ce avem downtime de cateva ore.

Inca o data va cer scuze si sper sa fiu inteles.

Server-ul e up & running fara baiuri si sunt in discutii cu
ULBSibiu.ro pentru a aduce server-ul in datacentrul lor. (mai poate
dura un pic raspandirea noilor inregistrari DNS)

O seara faina.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/