ubuntu.ro - pe dreamhost

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Sep 29 16:54:38 BST 2009

În data de Ma, 29-09-2009 la 17:49 +0200, Manuel R. Ciosici a scris:
> Adi, zici tu bine ce zici cu un server mirror sau fallback. Eu am un
> cont pe Dreamhost si as fi foarte fericit (si mandru) daca ar putea fi
> folosit de ubuntu.ro in timpul migratiilor serverului. Stiu ca tie
> personal nu iti place dreamhost, dar pentru migrari sau cazuri ca si azi
> cred ca e destul de bun. Pot sa ofer user de ssh, sftp si user de mysql,
> deci totul o sa fie complet independent de mine. Hostul e platit pana in
> septembrie 2010.
>
> Daca vrea Stas, eu as fi foarte fericit sa stiu sa ajut asa echipa.
Si eu am cont pe dreamhost si zilele astea mai mult nu a mers!

Chiar si acum blogul meu merge ca dracu, din cauza dreamhost.

Ai VPS sau shared hosting?

Cu shared hosting e cam nasol de asigurat securitatea si nu stiu exact
cum putem implementa in siguranta o precedura de backup.

In principal nu sunt impotriva dreamhostului... doar ca nu ma duce capul
la o solutie care sa fie pe masura asteptarilor mele de performanta si
securitate.

Astept propuneri :D