ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Sep 29 16:18:31 BST 2009

În data de Ma, 29-09-2009 la 17:54 +0300, Jani Monoses a scris:

>         Teoretic asa ar trebuie procedat.
>
>         Anunt de downtime cu 7 zile inainte. Mesaj la obiecti si pe
>         cat posibil
>         downtime noaptea...cand lumea doarme.
>
>         Practic, la noul server Stas a cam facut tot si eu unul nu pot
>         decat sa
>         ii multumesc pentru asta.
>
> Nimeni nu cred ca pus la indoiala faptul ca Stas duce aproape toata
> munca ubuntu.ro in spate.
> S-a zis doar ca un downtime e vazut de vizitatori care nu stiu ce se
> intampla in culise si
> e tot ce pot asocia cu proiectul.
Știu că nu dă bine la vizitatori și sunt de acord cu ce ați spus.

Ce voiam să subliniez eu era altceva..

Atât timp cât doar Stas dedică timp pentru administrarea și întreținerea
serverului, eu unul nu vreau să îi impun reguli de genul acesta.

Facem reguli, Stas sau altă persoană zice că nu le poate respecta... și
rămânem fără admin.

Manu, Jani, nu am luat-o ca și critică, dar consider că în contextul
actual, propunerile voastre nu rezolvăm nimic.

Toate aceste reguli mi se par normale în cadrul unei echipe... dar cum
avem o singură persoană, îmi e greu să spun că avem echipă de
administrare.

De exemplu mi-ar fi plăcut să văd propuneri de genu „uite eu am un
hosting si daca vreti, mă ofer să țin un mirror/fallback la ubuntu.ro”

Îmi cer iertare dacă am fost atât de categoric, dar voiam să subliniez
că înainte de procese / reguli și regulamente avem nevoie de oameni care
să le pună în practică... în noi cu practica stăm foarte prost :(