ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Sep 29 15:50:58 BST 2009

În data de Ma, 29-09-2009 la 17:43 +0300, Jani Monoses a scris:

>         Pareri?
>
> Da, pe viitor e mai bine cu mesaj ce zice clar ce se intampla (nu
> neaparat serios).
> Sa nu fie ferestre in care fix atunci vrea sa vada ce e cu ubuntu.ro
> cineva care viziteaza prima oara.

Teoretic asa ar trebuie procedat.

Anunt de downtime cu 7 zile inainte. Mesaj la obiecti si pe cat posibil
downtime noaptea...cand lumea doarme.

Practic, la noul server Stas a cam facut tot si eu unul nu pot decat sa
ii multumesc pentru asta.

Practic, daca cineva vrea sa ajuta la administrarea serverului, sfatul
meu este sa il contacteze pe Stas si sa vada cum poate ajuta.

Practic, drupalul de pe ubuntu.ro are cam tot timpul vulnerabilitati de
securitate dar nu stiu ca cineva sa fi ridicat/anuntat aceasta problema.
Eu mai fac update din cand in cand... cand mai am timp, dar orice ajutor
este binevenit.

Succes!