ubuntu.ro?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Sep 29 14:54:53 BST 2009

Salut,

Nu. Server este acum pe drumul de la Cluj la Sibiu.

Deoarece Stas s-a mutat de la Cluj la Sibiu, pentru a ne asigura ca
serverul este bine ingrijit l-am rugat pe Stas sa ia serverul cu el si
va fi gazguit intr-un nou data center din Sibiu.

Acum Stas a avut un moment mare de inspiratie si in loc sa puna un mesaj
normal de "mentenant" a ales acel mesaj :D

Am vorbit cu Stas, era pe drum si in cateva ore ajunge la Sibiu si pune
serverul sus.

Spor!

În data de Ma, 29-09-2009 la 16:50 +0300, Alexandru Cucu a scris: