Licențe: Import traduceri din LP în KDE

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Sep 20 23:10:58 BST 2009

Am Sonntag, den 20.09.2009, 22:27 +0300 schrieb Sergiu Bivol:
> Adi Roiban a scris:
[snip]
> --------
> Poate fac din țînțar armăsar și treaba e mult mai simplă, dar așa văd eu
> lucrurile :)

Eu am citit licența BSD (de pe Launchpad) și sunt 100% sigur că dacă
relicențiez acele traduceri in GPL nu am încălcat licența.

Windows NT și multe produse de la Cisco și Linksys folosesc cod BSD pe
care ei l-au relicențiat close source în descrierea produsului scrie
doar că produsul conține cod scris de cutare și cutare.

Plus că sunt multe telefoane mobile care rulează Java pe netbsd și totul
e close source.

Spor!