sunteți de acord cu asta?

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Sep 17 14:41:02 BST 2009

On Thu, 2009-09-17 at 16:33 +0300, bela atili wrote:
> OK ai dreptate dar prostimea nu gindeste cu creierul ci cu ochii
> (doresc lui BILLuta alupigus A.S.)

Bă, vă rog să încetați această discuție fără sens care ajunge la
apropouri jignitoare la adresa autorilor paginii web.

Tot ce știm și demonstrăm prin continuarea acestui subiect este cât de
incapabili suntem de a face ceva mai bun, și ne rămâne să arătăm doar cu
degetul.

Chiar doriți să faceți diferența? Atunci deajuns cu vorba și încercați
să faceți (literally) cu adevărat ceva ce v-ar promova opinia.

Iar dacă vreți să vă expuneți părerea, creați-vă un blog!

Spor.