Pagină asistență specializată și centre de pregătire Linux/Ubuntu

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Sep 4 14:54:55 BST 2009

On Fri, 2009-09-04 at 16:09 +0300, Jani Monoses wrote:
> [...]
>         Nu ași vrea să se transforme într-o listă de utilizatori
>         Ubuntu.
>         Cel puțin persoanele ar trebui să demonstreze nivelul de
>         cunoștințe Ubuntu prin suportul acordat pe forum sau
>         implicarea în
>         dezvoltarea Ubuntu.
>
>         Păreri, idei, sugestii ?
>
> Ar fi bine o sectiune separata cu asistenta live *gratuita* . Firmele
> e ok sa fie si ele listate separat, si isi pot face reclama
> daca vor, dar e bine sa avem persoane din diverse localitati care
> ofera suport la scoli, ONG, persoane fizice fara a cere nimic.

La faza cu live s-ar putea pune o interfață mai simplă și plăcută pentru
a se conecta la IRC, pe ubuntu-ro din câte știu sunt persoane de-o bună
vreme ce fac suport.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/