Ubuntu 9.10 in limba romana

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Oct 29 22:20:03 GMT 2009

În data de Vi, 30-10-2009 la 00:16 +0200, Adi Roiban a scris:
> Salut,
>
> Am finalizat versiunea in limba romana a LiveCD-ului Ubuntu 9.10
> http://www.ubuntu.ro/obtine/descarca
>
> Daca aveti timp va rog sa il testati.
>
> Ar fi bine venite câteva mirroruri locale.

Ai uitat zic ceva:

Mulțumiri lui Lucian pentru că a corectat prezentarea de instalare.
Corectările nu au ajuns în versiunea originală, dar sunt incluse în
versiunea în limba română.

Mulțumiri lui Vladi pentru că a testat Release Candidatetul

Mulțumiri lui $deity, $friends .. etc :p

Jani, dacă vrei să corectezi și în Kiwi dă un semn.