Re: Planet.Ubuntu.Ro, rugăminte

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Lun Oct 19 21:17:03 BST 2009

2009/10/19 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Eu m-am uitat peste articilele cu tag-ul Ubuntu si nu imi dau seama ce e
> gresit cu ele? Stas?
> http://yo9fah.0fees.net/tag/ubuntu/

* Eu când m-am uitat pe planet am găsit articole despre/cu Windows
* George a schimbat look-ul la blogul său, însă când l-am scos eu,
avea un banner mare în header care promova Windows 7
* Articolele lui erau de fapt ceva în gen: Citește aici cum se face
whatever -> link outside

Motivul pentru care l-am scos, este că nu reprezintă în nici întrun
fel comunitatea Ubuntu România, nici prin articolele sale de pe blog
și nici blog-ul său.

Totuși, faptul că și-a schimbat look-ul și a fost „agățat” de acțiunea
mea împotriva sa, e de admirat.
Dacă e cineva care vrea să ia pe cont propriu adăugarea sa, din partea
mea e ok (nu am nimic cu omul, deși am fost luat ca atare, am ceva cu
ce văd în reader).

> In plus cred ca pe planet.ubuntu.ro apar atat articole de ale mele, cat
> si de ale lui Jani care nu au legatura cu Ubuntu. De ce nu ne-ai sters
> si pe noi?

În revizia chiar după George, mi-am revizuit adresa fluxului personal
pentru că nu mi-o plăcut că apare totul, deci nu a fost o măsură anti
George!

> In orice caz, eu zic ca inainte de a scoate un blog este necesara
> contactarea persoanei care are blogul si explicat situatia.

George a intrat pe IRC cu niște reproșuri super „astrale” față de
mine, și nici nu a stat să se prezinte cine e și ce vrea. Degeaba am
încercat eu să fiu amabil. (Vă descurcați voi să căutați în log-uri)

> Poate a uitat sa puna tag la un articol.

Nu-i problema mea.

> Eu sunt pentru a adauga acel blog cu tag-ul Ubuntu.
>
> Spor!
> Adi

Sper că am fost mai clar de data asta.
Oricum sorry dacă cineva a interpretat altfel intențiile mele.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/