Re: Planet.Ubuntu.Ro, rugăminte

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Lun Oct 19 17:08:58 BST 2009

2009/10/19 Adi Roiban <adi at roiban.ro>:
> În data de Lu, 19-10-2009 la 18:11 +0300, Jani Monoses a scris:

> Nu știu alții cum sunt, dar eu unul m-am cam săturat de atâta discuții
> despre filtrare, iar în ultima vreme am citit doar planet.linux360.ro

chiar o planeta destul de reusita si chiar colorata pe alocuri
mai aduce o oaza de windos din cand in cand , chiar am intrebat ce e
cu cel care promoveaza microsoft intre atatia linuxari
eu zic sa mai largim orizont-ul si sa adaugam mai multi care respecta
codul de conduita

> Chiar dacă acolo mai apare câte un film, o mâncare sau un post despre
> Windows, planetul acela e mult mai mult pe gustul meu pentru că văd ce
> au mai facăt unul altul... chiar dacă nu ține de linux/ubuntu/dracu lacu
alea cu mancaruri is chiar tari si imi plac multe de acolo pana la
urma e linux pentru fiinte umane
nu pentru idealisti/sis.admini (ok noi ne descurcam oricum )