Planet.Ubuntu.Ro, rugăminte

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 19 16:27:02 BST 2009

În data de Lu, 19-10-2009 la 18:11 +0300, Jani Monoses a scris:
>         3A/config.ini
>
>         Vad ca eu totusi am filtru :)
>
>         Pe pagina html apar legaturile catre bloguri.... si nu
>         filtrele... dar
>         blogurile sunt filtrate.
>
> Apoi daca e asteptam ca filtrarea sa o faca fiecare contributor in bzr
> nu vom avea nici o filtrare :)
> Ca la planet software liber. Degeaba filtrati  tu si inca doi
> posturile voastre  daca altii scriu off topic.

Am uitat să zic ceva.
Eu aș vrea ca planet.ubuntu.ro să agrege toate blogurile
utilizatorilor/comunității Ubuntu din România.

Pentru membrii Ubuntu există planet.ubuntu.com.

Și așa Ubuntu România nu face multă dezvoltare, e mai mult comunitate și
activitate de promovare.