Planet.Ubuntu.Ro, rugăminte

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Oct 16 18:31:24 BST 2009

Salut,
vă rog să aveți grijă la ce scrieți pe blog și etichetați pentru
planet.ubuntu.ro. Mi-am permis să-l scot (rev. 13) din planet pe George
(http://yo9fah.0fees.net) din cauza articolelor ce promovează direct sau
indirect windows-ul. Plus, cine mai adaugă fluxuri în planet, vă rog să
vizitați de la început sursa. La George am găsit un banner cât pagina de
mare cu Windows 7.

Nu am nimic cu Windows, însă planet.ubuntu.ro e o resursă ce o urmăresc,
și despre Windows pot citi și în altă parte.
Doi la mână, majoritatea articolelor de la George de pe blog, te
îndemnau să părăsești pagina autorului, sau erau preluate direct de pe
alte resurse.

Spor.

--
() Campania Panglicii în ASCII