Promovarea moderatori pe forum.ubuntu.ro

CyberZet rxcyberz la gmail.com
Joi Oct 15 15:57:07 BST 2009

2009/10/15 Alexandru Cucu <cracknel.org at gmail.com>

> Nu e neaparat nevoie de acces ca administrator, se pot seta mai multe
> subforumuri pe care sa le modereze.
> Propun sa asteptam si parerea lor, poate nu au timp sa modereze intreg
> forumul sau poate doresc doar anumite categorii.
>

> 2009/10/15 Adi Roiban <adi at roiban.ro>
>
> Salut,

> Eu unul as vrea sa ma retrag din pozitia de moderator pe ubuntu.forum.ro .
Nu imi mai pot asuma aceasta responsabilitatea in acest moment si nici in
viitorul apropiat si prin urmare nu vrea sa fiu luat in considerare in urma
acestei propuneri sugerate mai sus.

Daca sunteti de acord eu as vrea sa mi se retraga drepturile de moderator,
pentru ca :

1) NU mai pot acesa site-ul decat foarte rar, fiind in spatele unui proxy
server (squid) care e supra-solicitat de catre numarul mare de requesturi si
bandwidth-ul e foarte limitat.
2) NU am timpul necesar pentru a putea modera in continuare forumului si
nici posibilitatea efectiva, dupa cum am mentionat mai sus.
3) Am decis sa renunt la a mai posta pe orice forum/site/etc/ romanesc, din
motive strict personale care nu e necesar sa le mentionez pe toate tocmai
acum, fiind intr-o oarecare proportie rezultatul gandirii mele out - of -
the - box fata de calitatea (intelectuala a) oameniilor din societatea
romaneasca + "the lack of common-sense".
4) In prezent ma aflu intr-o "cursa intelectuala" in domeniul ~
programare/(software development) ~ si daca voi putea ajuta in viitor
FLOSS(Free/Libre and Open Source World) si in special Ubuntu o voi face
scriind cod.

"If you want to accomplish something in the world, idealism is not enough -
you need to choose a method that works to achieve the goal." ~ Richard
Stallman

"Any fool can write code that a computer can understand.  Good programmers
write code that humans can understand."  ~Martin Fowler

*Have Fun!*