Promovarea moderatori pe forum.ubuntu.ro

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Joi Oct 15 14:39:16 BST 2009

Nu e neaparat nevoie de acces ca administrator, se pot seta mai multe
subforumuri pe care sa le modereze.
Propun sa asteptam si parerea lor, poate nu au timp sa modereze intreg
forumul sau poate doresc doar anumite categorii.