Ubuntu Desktop Course - Traducere Online - Rezultat HTML

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Oct 11 23:10:13 BST 2009

Salut,

Cu chiu, cu vai, am reușit să fac cursul Ubuntu Desktop Course
disponibil pentru traducere în Launchpad. Știu că Doru a aștept mult
după acestă traducere.

Iată-le:
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu-desktop-course/trunk/+lang/ro

Rezultatul în format HTML este aici:
http://l10n.ubuntu.tla.ro/ubuntu-desktop-course-8.04/ro/index.html

Deocamdată cursul este tradus, dar sunt multe greșeli de ortografie sau
de exprimare.
În plus mai trebuie făcute capturile de ecran.

În cazul în care doriți să ajutați la acest proiect, puteți ajuta prin
corectarea traducerilor din Launchpad sau realizare de capturi de ecran.

Pentru orice întrebare sau neclaritate mă puteți contacta fără probleme!

Spor!