Ban-uri si administratori pe forum.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Oct 4 18:04:19 BST 2009

În data de Du, 04-10-2009 la 19:06 +0300, Ștefan Olteanu a scris:

[snip]
> Propun să vedeți noul topic creat de carter15bebe. Cred că iși merită un
> ban cât el de mare.
Done.

Nu e nevoie ca pentru orice spam sau reclamă să cerem părerea altora.

Idea e că dacă aveți o problemă, să nu uitați că puteți apela la un
prieten care vă poate îndruma și încuraja.

Eu sper că lui Vladi îi ca trece supărare și va dori din nou să fie
admin.