Ban-uri si administratori pe forum.ubuntu.ro

Alin-Florin Rus-Rebreanu netblock la gmail.com
Dum Oct 4 13:26:54 BST 2009

2009/10/4 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Salut,
>
> Azi Vladi mi-a cerut sa il scot din lista de administratori ai forumului
> si i-am indemplinit dorinta.
>
> Am discutat cu Vladi si mi-a spus ca motivul a fost ca el i-a dat ban
> (fara sa se consulte cu alt administrator) unui utilizator de pe forum
> si cineva a sarit in apararea utilizatorului banat.
>
> Cu aceasta ocazie m-am uitat pe lista de ban-uri de pe forum si am sters
> toate ban-urile care erau acordate fara o explicatie. Am lasat doar cele
> cu spam si reclame.

> [...]

Unde-i discutia?

Toate ban-urile pe care le-am dat au fost pentru relama, si nu au fost
putine, dar nu cred sa fi dat vreo explicatie vreodata.
Cine se simte nedreptatit are lista sa-si spuna of-ul.
Din ce am vazut Vladi face treaba buna, nu pricep decizia lui, tot
timpul vor fi useri nemultumiti de anumite decizii.

Spor

--
Alin Rus