Ajutor prezentare Ubuntu Piatra Neamt

Alex Mercea alex.mercea la gmail.com
Mar Noi 24 15:15:02 GMT 2009

Sal, sunt Alex, si sunt nou venit in forumul ubuntu ro. Sunt utilizator
de ubuntu de la 6.04 incoace, inainte mai avusesem Mandrake, Slack, Red
Hat, Suse. Ma bucur sa vad ca in unele parti exista interes si pentru
software liber (n. Piatra Neamt). As participa cu placere la o asemenea
actiune dar fiind din Arad, nu prea am cum. Daca e nevoie vreodata de o
asemenea prezentare in Arad sau Timisoara, cu toata placerea!

Alex Mercea_______
M.A Professor

Macea No: 1462
Arad, 317210, Romania