update incearca Ubuntu

Paul S paulix la email.ro
Dum Noi 15 23:16:22 GMT 2009

Pentru cei care nu mai au link-ul paginii de test Incearca Ubuntu:
 http://s301094558.onlinehome.us/

 Adi, o sa deschid maine un bug pe Launchpad (sau, daca bine imi amintesc, deja este unul ptr site-ul Incearca Ubuntu si atunci scriu acolo in continuare.)

 Paul

 P.S. Bafta cu Ubuntu Developers Summit!

   ??n data de Du, 15-11-2009 la 23:45 +0200, Paul S a scris:
 > Salutare,
 >
 > Am facut un mic update la pagina de test "Incearca Ubuntu".
 > Screenshot-urile de la VirtualBox au fost inlocuite cu cele
 > corespunzatoare pentru 9.10 si am completat si pagina "Primii pasi".
 >
 > Stiu ca ar trebui sa schimb screenshot-urile peste tot pe unde mai
 > apare 9.04, dar daca nu e si altcineva care sa se ocupe, o voi face
 > cand voi mai avea un pic de timp. Pana una alta, astept si alte
 > observatii de la voi, iar daca Adi considera ca poate sa puna varianta
 > asta sus, ii trimit o arhiva.
 ??n urm??toarea s??pt??m??n?? voi fi destul de ocupat cu activit????ile de la
 Ubuntu Developers Summit, dar c??nd m?? ??ntorc voi ??ncerc s?? v??d cum putem
 s?? punem paginile la incearca.ubuntu.ro

 Paul, dac?? ai timp, cel mai bine e s?? deschizi un nou bug pe pagina
 Launchpad a echipei Ubuntu Rom??nia.
 Acolo ??inem eviden??a tuturor lucrurilor  care trebuie f??cute.

 https://bugs.launchpad.net/ubuntu-ro
 De analytics m?? pot ocupa eu.