intrebare moderare forum

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Noi 15 09:29:10 GMT 2009

În data de Sb, 14-11-2009 la 18:56 +0200, Octavian Szolga a scris:
> Salut
În primul rând avem pagina cu regulile forumului:
http://forum.ubuntu.ro/misc.php?action=rules

Ea ar trebui să cuprindă răspunul unor astfel de întrebări.
Conținutul paginii nu e bătut în cuie și sunteți încurajați să discutați
pe marginea lui.

> Avand in vedere ca  nu prea am timp sa stau pe irc sa vad ce si cum s-a
> mai stabilit (insa primesc rezumatul de la mailing list) vroiam sa te
> intreb cum se procedeaza pentru subiectele deschise intentionat pentru a
> face reclama.
Cred că putem șterge fără explicații orice post care e reclama pentru
ceva ce nu are legătură cu Ubuntu.

Cam așa am făcut și până acum la anunțurile de reclame pentru
medicamente și siteri „prono”.

> Te intreb asta pentru ca de ex. cand am intrat azi si am verificat
> mesajele noi vazusem un topic deschis pentru a face reclama unui site de
> jocuri, topic editat de alt admin, si lasat asa. Topic pe care
> bineinteles ca l-am sters. Intrebarea mea este: nu asa ar fi trebuit sa
> se faca de la inceput? Spun asta pentru a nu se isca discutii de genu
> ala face asa ala face altfel si intra peste mine.
Eu sper să nu ajungem la astfel de discuții.
Probabil că primul admin nu a fost sigur dacă să șteargă sau nu postul
și atunci doar l-a editat și a ezitat să îl șteargă.

Eu zic că anunțurile cu reclame și în general discuțiile care nu au
legătură cu subiectul pot fi șterse fără explicații.

> Adica cel putin eu nu vad rostul ca in loc sa stergi topicul cu totul,
> care evident a fost creat pentru reclama si are un singur post
> (reclama), te apuci sa editezi, sa scrii  ca era unul care facea reclama.
>
> Cel putin asa gandesc eu... banuiesc ca toata lumea putea vedea postul
> editat. Mi se pare spatiu aiurea irosit pe server.
>
> Numai bine!
>
> Octavian

Ca să nu se înțeleagă grești. Ce am scris mai sus este doar părerea
mea.
Aștept și alte păreri.
În funcție de ce zic și ceilalți admini de pe forum vom modifica pagina
cu reguli.

Adi