update incearca Ubuntu

Paul S paulix la email.ro
Dum Noi 15 21:45:09 GMT 2009

Salutare,

 Am facut un mic update la pagina de test "Incearca Ubuntu". Screenshot-urile de la VirtualBox au fost inlocuite cu cele corespunzatoare pentru 9.10 si am completat si pagina "Primii pasi".

 Stiu ca ar trebui sa schimb screenshot-urile peste tot pe unde mai apare 9.04, dar daca nu e si altcineva care sa se ocupe, o voi face cand voi mai avea un pic de timp. Pana una alta, astept si alte observatii de la voi, iar daca Adi considera ca poate sa puna varianta asta sus, ii trimit o arhiva.

 Daca e cineva care poate sa-mi dea o mana de ajutor cu Google Analytics si cookie pentru pagina asta, m-as bucura tare mult, ca eu unu' nu mai apuc sa mai citesc si astea sa vad ce, cum si unde trebuie sa pun prin pagina.

 Paul
Un atașament HTML a fost eliminat