Intalnire Bucuresti - vineri ora 19

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Noi 12 00:11:17 GMT 2009

Salut,

Voi ajunge zilele acestea prin București și mă gândeam că ar ca fiind în
trecere să dau mâna cu cei din București.

Propun să ne întâlnim Vineri 13 Noiembrie 2009 la Excalibur la ora 19.00
Nu e nimic special, doar să ne vedem și să schimbăm 2,3 vorbe :)
Puteți propune și un alt loc și altă oră.

Probabil că joi seară mă voi întânii cu Alex Eftimie și Lucian, dar încă
nu știu prea multe detalii... deci cel mai bine e să planificăm
întâlnirea pe vineri, atfel avem timp de planificat.