OpenOffice, Jaunty si cedilla

Alin Claudiu Radut alin.claudiu.radut la gmail.com
Dum Mai 24 16:36:00 BST 2009

Salut

Am o problema cu OpenOffice 3.0.1 si Ubuntu 9.04. Redactez un document
destul de stufos in limba romana si ma gandeam ca ar fi frumos sa am si un
spelling checker sa mai evit din greseli. Pentru asta am instalat
language-support-ro (1:8.10+20080703) din repository si vad ca de bine de
rau isi face treaba, cu doua exceptii: cuvintele care contin ș si ț, pe care
el nu le recunoaste pentru ca se asteapta sa fie cu cedilla dedesubt, iar eu
folosesc Romania Standard la layout (cu virgula dedesubt).

Ce pot sa-i fac sa recunoasca cuvintele corect? Am instalat eu pachetul
gresit?

Mersi,
Alin
Un ataƟament HTML a fost eliminat