Re: Raportul activității echipei pe luna mai

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Joi Mai 21 16:20:58 BST 2009

2009/5/21 Doru <doruhushhush at gmail.com>:
> Salut,
>
> Am terminat de scris despre activitățile echipei în raportul lunar.
> https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Comunicare/Raport/2009
>
> Mulțumesc lui Marius că a avut curajul sa înceapă el primul, precum și
> celorlalți care au furnizat toate datele de care aveam nevoie.
>
> Nu trebuie decât să aruncați o privire asupra articolului (cam stufos
> după părerea mea) și să semnalați ce mai trebuie adăugat sau ce mai
> trebuie scos, pentru a îl putea transcrie pe pagina raportului oficial
> Ubuntu.
> (până cel târziu mâine dimineață)

nu e problema ca e stufos , am vazut raportul echipei din germania
(cand a fost release party-ul anterior)
si era tot cam atat de incarcat , sa vedem si pe cel din frantza unde
au fost ~4000 de oameni la release party