Raportul activității echipei pe luna mai

Doru doruhushhush la gmail.com
Mar Mai 19 09:21:37 BST 2009

Salut,

Mai sunt doar 2 zile până la raportarea activității lunare a achipei și
a comunității.
Anunțate sunt doar evenimetele desfășurate în Cluj și Chișinău - cu
locul de desfășurare, planul de lucru și poze care să ateste
activitatea.

Se mai pot încadra în aceeași categorie (au fost anunțate si desfășurate
în luna aprilie, dar după data de 22 aprilie), evenimentele desfășurate
în Arad și Târgu Mureș. Acestea nu au reacțiile după eveniment (poze sau
impresii). Dacă le aveți prezentați pe listă legăturile către ele pentru
a le putea menționa în raport.

Nu știu dacă lansarea noii versiuni KiwiLinux se încadrează la
activitațile pe luna curentă (eu cred că da). O opinie în acest sens
mi-ar fi de ajutor.

Dacă aveți cunoștință de alte activități legate de echipa și comunitatea
Ubuntu din România vă rog să le amintiți aici pe această listă.
Menționați și o legătură către evenimentul sau activitatea pe care o
propuneți.

Puteți înscrie activitatea direct pe pagina de wiki a echipei.
Informația trebuie să fie scrisă în limba engleză și să conțină și
legătură către eveniment sau activitate pentru a-i atesta veridicitatea.
Pagina de raportare lunară o găsiți aici:
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Comunicare/Raport/2009

Mulțumesc mult și nu ezitați să folositi această listă pentru a completa
raportul până pe data de 21 Mai,

Doru Horișco