Feedback: Kiwi si Ubuntu-ro

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Joi Mai 7 23:59:51 BST 2009

2009/5/8 Cosmin Stoica <mail.cosmin at gmail.com>:
> Faptul că te 'trezești' cu ubuntu după ce instalezi Kiwi nu pare o problemă
> (te aștepți la xp de tip unix sau ce?!?)
> Cine a încercat diferite distribuții de ubuntu știe relativ care îi sunt
> așteptările; ultra-menționatul linux-mint nu este decât un Ubuntu cosmetizat
>  și cu multe probleme nerezolvate, dar și cu multe rezolvate, din punctul de
> vedere al user-ului. Cred că ar trebui mers pe net, unix-ul fiind un sistem
> dedicat acestui domeniu de altfel, iar un iso ar rezolva problema.Sincer, un
> Ubuntu - In orice formă - nu prea are miez fără o legătură la net.Formele
> [...]
eu zic ca trebuie alese tzelurile atat la kiwilinux daca se doreste mai mult
si la ubuntu remix ro
si ar trebui vazut daca se poate ca kiwilinux sa adauge imbunatatziri
mai originiale
cum a fost eliminarea evolution sau introducerea de gmail/yahoo ca
client de email (posibil)
dupa cum vad eu ubuntu.ro remix trebuie sa ramana sub umbrela ubuntu
fara prea multe schimbari (traduceri si cam ce au ei in repository)
http://www.tuxradar.com/content/how-build-your-own-linux-distro
trebuie vazut si ce face celelalte distributii de ubuntu localizate