Feedback: Kiwi si Ubuntu-ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 6 16:31:31 BST 2009

Planuiesc sa scriu un mail mai in detaliu azi despre cum vad eu rolul kiwi
in contextul ubuntu si ubuntu-ro,
dar as vrea sa rog acum pe toti care au o parere sa spuna in acest thread ce
li se pare dezavantajul cel mai mare
al kiwi, ce le vine prima data in cap.

Dar nu chestii de genul nu imi merge NVIDIA de ce nu bagati driver mai nou,
ca ma si scot de pe lista :)  ,
ci privind proiectul ubuntu, comunitatea locala, open source in romania deci
chestii mai serioase. The big picture (sau macar cat vedem noi din el)

Pana acum majoritatea impresiilor erau bune, iar cele negative erau
formulate fie cu prea putine sau fara argumente clare,
fie de persoane care nu stiau destule detalii despre proiect si trollau.

Astept pareri cat se poate de sincere de la membri ubuntu-ro.

mersi
Jani