Realizare Ubuntu Romania Remix

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Mar Mai 5 18:10:08 BST 2009

2009/5/5 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Modificările acestea trebuie făcute în Ubuntu sau în KiwiLinux,
> independent de Ubuntu Romania Remix.

După ce scap de perioada asta foarte aglomerată voi încerca să fac
pachete .deb pentru astea, poate găsim un "sponsor" pentru pachet și
vine inclus într-unul din repo-urile ubuntu pe Karmic.

Dar dacă le-aș face la sf săptămânii, și ar fi pachete într-un PPA, nu
crezi că cei de la Canonical ne-ar lăsa să le punem pe pe CD și să-l
numim tot Ubuntu Remix? Poți afla?

Înțeleg de ce e bine ca modificările să ajungă cât mai sus (chiar în
Debian) și sunt de acord, dar cum nu ne-am gândit la timp pentru asta,
mă gândeam să facem o excepție pentru Jauntu-ro-remix (desigur dacă
cei de la Canonical își dau acordul).

> Lucian sau Alex, se poate pune versiunea Ubuntu pentru România pe
> torrent.cs.pub.ro ?

Sunt sigur că vom obține aprobare și suport. Mă interesez acum.

> și prezentarea funcționalităților:
> http://www.ubuntu.ro/prezentare

Am mai corectat eu ceva greșeli, mă mai uit peste.

--
 .
..: Lucian