Realizare Ubuntu Romania Remix - RC

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Mai 4 19:39:23 BST 2009

În data de Lu, 04-05-2009 la 20:49 +0300, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> +1
> Putem contribui la ambele. Unul localizat căruia să-i spunem Ubuntu,
> altul Kiwi care are și pachete cu probleme. Dacă ne băgăm mai mulți în
> treaba asta mai luăm din loadul de pe Jani :)
Eu unul nu cred că e ok ca lumea să contribuie doar la Ubuntu Romania
Remix, prefer să se lucreze direct în Ubuntu.

Pentru mine Ubuntu pentru România este doar e reîmpachetare a
livecd-ului. Ce este în Ubuntu, este disponibil și în Ubuntu pentru
România.

> Pentru eLiberatica avem și CD-urile de la Canonical – pachetul echipei.
Cred că Marius se referea la CD-uri cu Ubuntu pentru România.

Dacă aveți timp vă rog să testați CD-ul pentru a vedea dacă merită :D