[kiwilinux] Re: Modem ZTE MF622

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Mai 2 08:16:56 BST 2009

Trimit raspunsul si pe lista ubuntu-ro ca e task comun.

Cu modemurile pt 3G e problema veche si sunt diverse solutii prin forumuri
si liste de discutii.
Propun sa incepem sa le centralizam, sa vedem care e situatia exact cu ele,
si sa incepem apoi
sa vedem cum facem cat mai multe sa mearga in Ubuntu 9.10.
Au mai fost incercari pe lista kiwi, s-au postat scripturi, unele setari de
orange (sau vodafone) au fost si trimise si integrate
in network manager, dar cat timp nu merg inca din prima mai avem de lucru.

Situatia curenta e ca cineva reuseste sa faca modemul lui, pune undeva un
howto si cine stie sa caute si
sa reproduca pasii e norocos si ii merge, restul (majoritatea newbies) raman
fara.

Am inceput in wikiul echipei Ubuntu-ro o astfel de pagina.
Nu am avut nici un fel de modem de acest tip si nu am incercat pana acum.

https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Modemuri3GRomania

Cei cu astfel de modemuri va rog completati ( e nevoie de user Launchpad
pentru logare in wiki) cu date despre el,
si daca aveti un howto sau scriptui puneti link la ele tot in tabel.

Jani