Realizare Ubuntu Romania Remix

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Mai 1 20:26:16 BST 2009

On Fri, 2009-05-01 at 12:46 +0300, Doru Horișco wrote:
> [...]
> pentru România.
> Poate duce la „diluarea” eforturilor. Ubuntu Remix sună la fel de
> românește ca și Kiwilinux.
> Spaniolii de exemplu nu i-au zis Ubuntu Spanish Remix:
> http://www.guadalinex.org/
> Cred că îndreptarea eforturilor către promovarea unei distribuții deja
> existente poate avea mai mult succes.
> Ca să nu ne mai trezim cu același desktop poate reușim să schimbăm
> aspectul grafic (pe unde se poate). (spun eu care mi-am prins deja
> urechile în inskape și nu mai pot ieși de acolo)
[snip]
> Doru Horișco

Ubuntu Romania Remix sau Ubuntu pentru România, nu se vrea o nouă
distribuție. E doar versiunea in limba română a Ubuntu.

Tocmai de aceea am vrut să respectăm condițiile în care putem să îi
spunem Ubuntu.

E ca versiunea de Window cu suport pentru România.

Nicidecum nu se intenționează realizarea unei noi distribuții, ci
promovarea unei distribuții existente, Ubuntu.

Atâta tot că actualul live CD de ubuntu nu conține suportul pentru limba
română și nici codecuri pentru a reda divx.

În România este legal să distribui codecurile de la gstreamer, și atunci
putem face un Live CD, pe care lumea să îl pornească și să vadă că se
pot reda divx-urile și mp3-urile.