Acceptare membru nou: Peter Antoniac

Marius Latu marius.latu la gmail.com
Lun Mar 23 00:48:05 GMT 2009

On Mon, 2009-03-23 at 02:41 +0200, Adi Roiban wrote:
> În data de Lu, 23-03-2009 la 02:38 +0200, Lucian Adrian Grijincu a
> scris:

> Acesta a fost motivul principal pentru care am sugerat ca membri echipei
> să aibă pagini personale pe wiki.
>
> Pagina de wiki ajuta atât pentru echipa România, cât și pentru alte
> echipe, ex Ubuntu Members.

Bună!

Urmăresc de ceva vreme listele de discuții de pe ubuntu-ro și aș fi vrut
să mă implic în comunitate, dar nu aș vrea să mă implic aiurea. Ați
putea să îmi indicați, ca perioadă de probă în care ce să mă implic.

--
Cu bine,

Marius

Did you move a lot of KOREAN STEAK KNIVES this trip, Dingy?
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: indisponibil(ă)
Tip: application/pgp-signature
Mărime: 827 octeţi

Mai multe informaii despre lista de discuii ubuntu-ro