Acceptare membru nou: Peter Antoniac

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Lun Mar 23 00:38:00 GMT 2009

Salut,

2009/3/23 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com>:
> In legatura cu votul, cel mai inteligent lucru e sa nu votez, n-am
> avut nici un contact cu omul.

Alin are dreptate: nu putem vota fără a putea urmări activitatea lui.
Peter nu a fost foarte activ în discuții pe listă, dar asta nu e
numaidecât ceva rău: de ex. eu n-am timp să mă ocup de
forum.ubuntu.ro.

Adi sau Peter puteți sumariza activitatea de până acum? Eu l-am văzut
pe Peter lucrând prin bugs.launchpad.net, și pe
wiki.ubuntu.com/RomanianTeam.

--
 .
..: Lucian