Acceptare membru nou: Peter Antoniac

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Mar 22 23:57:05 GMT 2009

Salut,

Perioada de start în echipă se apropie de sfârșit pentru Peter Antoniac
și ași dori să știu dacă restul membrilor sunt mulțumiți de activitatea
lui Peter în cadrul echipei și dacă îi acordați votul de încredere
pentru a fi acceptat ca membru nou.

Aștept ca în aproximativ o săptămână să pot aduna voturile de la toți
membrii actuali activi ai echipei *

Puteți vota public sau să îmi trimiteți email în privat. Important este
să vă exprimați părerea conform condului de conduită Ubuntu :D

* Lista este aici https://edge.launchpad.net/~ubuntu-ro/+members, dar
consider că doar următoarele persoane au fost active în ultima vreme:
Eu, Doru, Jani, Stas, Alin, Alex, Lucian, Marius

Eu votez public și nu îi ofer votul de înceredere.
Chiar dacă în particular Peter este activ în cadrul comuității Ubuntu nu
sunt mulțumit de activitatea din cadrul echipei.

Spor!