Success stories

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mar 4 11:09:19 GMT 2009

Evident e bun orice story de acest fel
Dar din cate am vazut eu ISPurile stiu de Ubuntu, la fel si firmele de
programare. Daca nu adopta e din alte motive - au deja freebsd sau alte
linuxuri
sau nu li se potriveste.

Ar fi mult mai utile totusi succese la firme total pe dinafara ITului, sa se
vada ca e pt human beings:
- birou de traduceri
- notariat
- cabinet medical
- redactie ziar
- arhitectura
- ONG

Adica long tail ;)

la unele, ce depind de soft proprietar (CAD, ArhiCAD, Ciel, etc) e mai greu,
dar din acestea cu mult office/internet ar fi bun.

Jani