Success stories

Florin Ivan florica76 la gmail.com
Mie Mar 4 11:01:23 GMT 2009

Salut !

Eu am instalat acum cativa ani un Ubuntu 6.04 server cu ISPConfig la o
firma.
Acea firma a folosit configuratia de mai sus in a gazdui mail, www si ftp
pentru vreo 20 firme = clienti, cu peste 100 casute de mail in total.
Firma nu este una mare dar, datorita ideii mele ( culese de mine de pe net )
a facut o treaba bunicica... zic eu,
cu cheltuieli minine ( pret-ul net-ului si harware-ului ).

Am sa le cer acordul pentru a fi publicati si revin cu detalii, daca vreti.
Si cred ca mai am o firma care doreste sa implementeze axigen-ul peste
ubuntu.
( firmele sunt din Bucuresti )

Revin cu detalii, pe tema asta si dece nu si Ubuntu folosit ca Desktop :

cu respect
--
Florin Ivan
florica76 la gmail.com