Success stories

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mar 4 10:35:59 GMT 2009

Ieri la o discutie a venit vorba de deploymenturi de succes cu Ubuntu la
firme mici locale.
Si s-a hotarat sa avem o pagina cu asta pe ubuntu.ro pentru a incuraja pe
cei care cred ca e doar pt techies
sau ca nu exista suport serios.

Daca ati pus Ubuntu in diverse firme, cereti-le un text mic de un paragraf
cu parerea lor, de genul citate de succes,
si permisiunea de a fi afisati pe site.
Si daca sunt cat de cat ok si reprezentative vor fi publicate. Stas avea
ceva cu firma de avocatura de 4 persoane,
eu stiu redactie de ziar cu 5-6 PC Ubuntu si sigur sunt altii.

Stas, cand ai timp poti sa ii intrebi pe cei carora le-ai pus tu si sa
incepi pagina ;)

Jani