un mic ajutor

Manuel R Ciosici manuelrciosici la gmail.com
Mar Iun 23 18:44:26 BST 2009

Nu mai e nevoie de schimbarea setarilor. Aseară a fost împins prin
serviciul de actualizare versiunea 2.5.7 a pidgin care rezolva
problema conectarii la Yahoo!

Actualizeaza-ți sistemul / pidgin-ul!

Manuel R. Ciosici
http://manuelciosici.com