Adresa de contact Ubuntu Romania

Mar Iun 16 22:58:27 BST 2009

2009/6/17 Cosmin Stoica <mail.cosmin la gmail.com>:
> Chestia cu evenimentele pare obsesivă. Nu vreau să mă bag "ca musca'n
> lapte", dar la capitolul promovare, firmele de care spuneai că se vor
> parteneri cred ca au potență mai mare decât un eveniment la care de obicei
> participă cei care DEJA cunosc.
> Dacă o astfel de firmă îi prezintă angajatului - cu tot neamu' lui - un
> sistem nou,în plus îl obligă să îl folosească la serviciu, să fiți siguri că
> e prima dată când respectivul angajat ia contact cu linux.Și faptul că va da
> cu capul în el la lucru e un motor suficient pentru a se informa despre.
> [...]

Eu personal n-am nici un interes pentru intermediat legaturi intre
ubuntu-ro si firme, nici pentru promovarea ubuntu printre firme si
nici pentru oferit consultanta pentru firme. Exista lume care se ocupa
de asta, si acum ca o sa fim mai multi in adresa de contact n-au decat
cei interesati sa schimbe mail-uri.

Nu consider deloc obsesiva chestia cu evenimentele, au fost pentru
toata lumea si mai ales cele in mediul universitar mi se par mai mult
decat importante. Zicea si Tanenbaum intr-una din cartile sale ca
succesul UNIX pe un anumit segment de piata, care acum este inlocuit
de linux, se datoreaza tocmai raspandirii lui in mediul academic.

Spor

--
Alin Rus