Reprezentant AVON

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Mie Iun 10 12:09:41 BST 2009

2009/6/10 Alex Eftimie <alex la rosedu.org>

> Stefan Olteanu a scris:
> >

> Salut Ștefan,
>
> Astfel de spam apare doarece adresa listei de discuții este publică.
> Autorii lui se folosesc de acest lucru pentru a-și justifica mesajele
> nesolicitate. Probabil au liste Ăźntregi de astfel de adrese pe care le
> hrănesc cu mesaje, fără să verifice dacă sunt adresele unor persoane sau
> ale unor grupuri Ăźntregi.
>
> Răspunsul la un astfel de mail este inutil, cred eu. Trebuie doar ignorate.
>
> Alex

Pentru a preveni situatii de genul, am pus pe arlug confirmare umana la
inregistrare (nici CAPTCHA de la google nu e perfect, mai apar boti), si
primul mesaj e moderat pana nu se spune explicit ca poate posta omul de
capul lui.
Nu stiu ce e in spate la list.ubuntu.com, dar pe google groups setarile de
mai sus chiar ajuta.

--
Calin Miclaus
Un ataƟament HTML a fost eliminat