Idee release partyuri 9.10

Alin Sorin Ivan alinivan la yahoo.com
Mar Iun 2 09:06:43 BST 2009

buna,
ma numesc alin si sunt din oradea unde ma ocup, impreuna cu sotia de educatie nonformala prin scolile publice. Din septembrie dorim sa demaram proiectul "computerul prietenul meu" prin care ne-ar face placere sa promovam sistemul de operare kiwi linux.
Eu personal mi-am instalat sistemul sa-l invat dinainte de pasti. Mi-as dori sa pot fi ajutat in a promova cat mai bine acest sistem de operare.

Cu respect,
alin