Ubuntu este tot mai cunoscut

Paul S paulix la email.ro
Vin Iul 31 13:12:40 BST 2009

Razvan,

 In momentul de fata, o parte din cei de aici lucram exact pe aceasta problema: informarea utilizatorilor care nu au mai auzit pana acum de Ubuntu. In acest plan intra si campania "Aici gasiti Ubuntu" (http://www.ubuntu.ro/participa/promovare/campanii) pe care o vom demara DOAR in momentul in care materialele/informatiile ajutatoare colaterale vor fi gata. Iar aceste materiale cuprind un site nou numit "Incearca Ubuntu" care va fi gata saptamana viitoare si care va cuprinde informatii despre cum se poate incerca Ubuntu. Tot pe acel site va fi si o sectiune intitulata "Primii pasi" (care va fi gata aproximativ peste doua saptamani) in care vom explica foarte clar in tutoriale cu capturi de ecran (unde e cazul) cateva actiuni de baza: cum lansezi aplicatiile, cum instalezi aplicatii noi, cum instalezi fonturi, cum accesezi directoarele din windows (daca acel OS este pastrat), cum se particularizeaza meniurile etc. Deci majoritatea lucrurilor de baza.

 O alta problema legat de aceste activit ati e aceea a centralizarii informatiilor despre cele mai frecvente probleme de care se lovesc utilizatorii noi. La sarcina asta se angajase Doru. Cum e insa destul de ocupat, nu stiu in acest moment in ce stadiu se afla.

 Asadar, Razvan, daca faci si tu site-u tau vom fi bucurosi sa-l indicam ca resursa utila pentru diverse informatii si rezolvari de probleme, iar daca vrei sa te integrezi si tu in planul de lucru pe care-l desfasuram acum, esti binevenit. Singura recomandare e sa verifici ca nu cumva unele lucruri sa fie deja facute sau sa faci si tu acelasi lucru pe care poate il mai face si altcineva.

 Xubo

 Multam  fain,cand  termin  site-ul  va  anunt  orcum  va  fi  ceva  simplu  si  usor,,,